ukhwah fillah..












"kalau saya jadi airmata, saya ingin lahir dari mata awak,
hidup di pipi awak & mati di bibir awak..
tapi kalau awak jadi airmata saya, saya xkan menangis sebab
saya xnak kehilangan sahabat macam awak;)"


Thanx 2 all my beloved fwen yang da tuk diri nie saat susah, senang n tika saket jugak huhu
thanx sngt2 dan bersyukur sngt2 dapat sahabat mcm korang suma..
buat suraya yang pling disayangi, thanx sngt2 sebab da tuk sy..kak ton syang mekaceh sebab wat nawal gelak lg wlaupon perut nie saket sngt2 tym 2 huhu..
k.sara yang sngt2 caring, fasiha yang xkedekut bg pinjam kad kenek dlu hehe..
k.bibah yang cemas smpy urut2 kaki nie padahal perut nie yang saket actly akak..
tikah arif, tikah mahmud, suma skali laa..maaf klau nma xda kt cnie huhu..tapi mekaceh sngt2 tuk suma..sayang korang suma..huhu malu kn ary 2 nanges depan korang..sakettttttt sngt ary 2..thanx sahabat:)


Sahabat..kita berjumpa kerana takdir,
kita berkawan kerana sayang,
kita bersama kerana hati,
kita berpisah kerana cita-cita,
kita kekal kerana kuatnya ukhwah,
kita bergaduh kerana harga 1 ikatan,
TAPI..yang paling penting sumanya kerana ALLAH..
bukan mudah untuk kita berkawan,
bukan mudah untuk kekalkan,
bukan mudah untuk teruskan
bukan mudah sehingga sekarang
TAPI.. semuanya kerana ALLAH..
tanpa DIA x mungkin terjadi..
coretanku adalah biasa bagi orang yang buta matanya,
satu lakaran hati,
satu rahsia rasa bagi insan yang daif yang mempunyai
sejuta maksud pada jiwa yang memahami..
1 Response
  1. rizuan mh Says:

    salam nawal, jaga ukhwah tu elok2 k..insya-Allah, kalau kerana Allah, pasti tiada noktahnya.